--- ---- ----- ------ ----- ----- ---------------- ---------- ------------- ------------ --------- - --- -------- ----------- ------------- ----------- ----------- ---------- ----------- --------- -------- --------- ---------- ---------- -------- ------------ --------- ----------- -----

ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΣΤΟ ΜΕΤΩΠΟ

“Και είδα, και να, ένα Αρνίο, που στεκόταν επάνω στο βουνό Σιών, και μαζί του 144.000, που είχαν το όνομά του και το όνομα του Πατέρα του γραμμένο επάνω στα μέτωπά τους” Αποκάλυψη 14:1. Το να έχει κάποιος το όνομα του Πατέρα στο μέτωπό του σημαίνει πολλά περισσότερα από το να έχει το όνομά του γραμμένο στο βιβλίο μελών μιας εκκλησίας. Κατ’ αρχήν το όνομα του Θεού είναι αδιαίρετο από τον χαρακτήρα Του.[1] Το να έχουν οι 144.000 το όνομα του Πατέρα γραμμένο στα μέτωπά τους σημαίνει ότι αντανακλούν το χαρακτήρα Του. Το όνομα του Θεού σημαίνει επίσης την παρουσία Του. Από τη λατρεία στο αγιαστήριο της Παλαιάς Διαθήκης μαθαίνουμε ότι όπου είναι το όνομά του Θεού, εκεί είναι η παρουσία Του.[2] Οι επίγειοι ναοί έχουν παρέλθει ανεπιστρεπτί, τώρα όμως ο λαός του Θεού είναι ο ναός της Καινής Διαθήκης. “Δεν ξέρετε ότι είστε ναός του Θεού, και το Πνεύμα του Θεού κατοικεί μέσα σας;” “Το σώμα σας είναι ναός του Αγίου Πνεύματος, που είναι μέσα σας, το οποίο έχετε από τον Θεό” (Α΄ Κορινθίους 3:16, 6:19). Το όνομα του Πατέρα, γραμμένο στα μέτωπα των 144.000, σημαίνει ότι Εκείνος, μέσω του Αγίου Πνεύματος, ζει μέσα τους και εξαιτίας της παρουσίας Του ο χαρακτήρας Του γίνεται και χαρακτήρας τους.

Το όνομα του Θεού στο μέτωπο του λαού Του έχει έναν σκοπό: να Τον αποκαλύψει σε εκείνους που δεν τον γνωρίζουν. Λυτρώνοντας τους 144.000 “ως απαρχή στον Θεό”, ο Θεός διακηρύσσει τον εαυτό Του στον κόσμο. Για αυτόν το λόγο το όνομα Του βρίσκεται “στα μέτωπα τους”, το πιο εμφανές σημείο του σώματος. Ο λαός του Θεού προσδιορίζει το όνομα Του στους γύρω τους: “Είσαι μέγας, Κύριε Θεέ· επειδή, δεν υπάρχει όμοιός σου·... και ποιο άλλο έθνος επάνω στη γη είναι όπως ο λαός σου, όπως ο Ισραήλ, που ο Θεός ήρθε να τον εξαγοράσει για δικό του λαό, και για να τον κάνει ονομαστόν... επειδή, στερέωσες στον εαυτό σου τον λαό σου Ισραήλ, για να είναι λαός σου στον αιώνα· κι εσύ, Κύριε, έγινες Θεός τους... Και ας μεγαλυνθεί το όνομά σου μέχρι τον αιώνα” (Β΄ Σαμουήλ 7:22-26).

Στον Ιεζεκιήλ 36, ο Θεός υποσχέθηκε νέα καρδιά και νέο πνεύμα σε εκείνους που στο παρελθόν είχαν βεβηλώσει το όνομά Του, ώστε μέσω του νέου τους χαρακτήρα να δοξαστεί το όνομά Του. “Θα αγιάσω το μεγάλο μου όνομα, που βεβηλώθηκε ανάμεσα στα έθνη, το οποίο βεβηλώσατε ανάμεσά τους· και τα έθνη θα γνωρίσουν ότι εγώ είμαι ο Κύριος, λέει ο Κύριος ο Θεός, όταν αγιαστώ σε σας μπροστά στα μάτια τους... θα ράνω επάνω σας καθαρό νερό, και θα καθαριστείτε· από όλες τις ακαθαρσίες σας, και από όλα τα είδωλά σας, θα σας καθαρίσω. Και θα σας δώσω καρδιά νέα· και θα βάλω μέσα σας πνεύμα νέο, και, αφού θα έχω αποσπάσει την πέτρινη καρδιά από τη σάρκα σας, θα σας δώσω καρδιά σάρκινη. Και θα βάλω μέσα σας το Πνεύμα μου και θα σας κάνω να περπατάτε στα διατάγματά μου, και να τηρείτε τις κρίσεις μου, και να τις εκτελείτε... Και τα έθνη, που είχαν εναπομείνει ολόγυρά σας, θα γνωρίσουν ότι εγώ ο Κύριος οικοδόμησα τα κατεδαφισμένα, και φύτεψα τα αφανισμένα” (Ιεζεκιήλ 36:21-36). Με άλλα λόγια, ο Θεός καθιστώντας το λαό Του αγνό και άγιο, “αγιάζει το μεγάλο Του όνομα” και “τα έθνη θα γνωρίσουν ότι (Αυτός είναι) ο Κύριος”. Αυτό ακριβώς κάνει ο Θεός στο τέλος του κόσμου μέσω των 144.000 όταν αναφέρει ότι “έχουν το όνομά του Πατέρα γραμμένο επάνω στα μέτωπά τους”.

Συνέχισε στη επόμενη παράγραφο:    14:2-5 ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΟΥ ΑΡΝΙΟΥ

Πες μας τη γνώμη σου


[1]  Ο Μωυσής άκουσε τον Θεό να διακηρύσσει το όνομα Του: “Και πέρασε ο Κύριος μπροστά του και κήρυξε: Ο Κύριος, ο Κύριος ο Θεός είναι οικτίρμονας και ελεήμονας, μακρόθυμος, και πολυέλεος, και αληθινός, ο οποίος φυλάττει έλεος σε χιλιάδες, συγχωρεί ανομία και παράβαση και αμαρτία, και καθόλου δεν αθωώνει τον ένοχο” (Έξοδος 34:6,7). Το όνομα Του είναι συνώνυμο με τη δόξα, την αγιότητα, τη δύναμη και ακόμη τη ζηλόφθονη επιθυμία Του να έχει μια αποκλειστική σχέση αγάπης με τη νύφη Του, την Εκκλησία. Βλ. Δευτερονόμιο 32:3,4, Ησαΐας 59:19, 57:15, Ψαλμοί 54:1, Έξοδος 34:14.

[2]  Ο βασιλιάς Ιωσαφάτ είπε στο λαό Ισραήλ: “και οικοδόμησαν σε σένα αγιαστήριο για το όνομά σου... αν… σταθούμε μπροστά απ’ αυτό τον οίκο (το αγιαστήριο) και μπροστά σου, (επειδή, το όνομά σου βρίσκεται σ’ αυτόν τον οίκο)” (Β΄ Χρονικών 20:7-9). Ο Θεός είπε στον Μωυσή: “στον τόπο που ο Κύριος ο Θεός σας εκλέξει από όλες τις φυλές σας, για να βάλει εκεί το όνομά του, στην κατοικία του θα τον ζητήσετε, κι εκεί θα έρθετε” (Δευτερονόμιο 12:5,11, 14:23, 16:2). Ο Σολομώντας δήλωσε: “και έκτισα τον οίκο στο όνομα του Κυρίου του Θεού του Ισραήλ” και ο Θεός απαντά “Αγίασα αυτόν τον οίκο, που έκτισες για να βάλω εκεί το όνομά μου στον αιώνα και τα μάτια μου και η καρδιά μου θα είναι εκεί για πάντα” (Α’ Βασιλέων 8:18-20, 9:3, βλ. επίσης Α΄ Βασιλέων 11:36, Ιερεμίας 3:17).

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ NET



  • Share |